Postbox – paketomat
PostBox – Paketomat: Inovativno rješenje za preuzimanje pošiljaka
Brza pošta 1323 uvodi novi standard u uslugama dostave s PostBox – paketomatima, kojima omogućava jednostavno, sigurno i fleksibilno preuzimanje pošiljaka 24 sata dnevno, svih 7 dana u tjednu. Preuzimanje pošiljaka u bilo kojem trenutku i na odabranim lokacijama pruža korisnicima veću slobodu u organizaciji svog vremena.
Gdje se nalaze PostBox – paketomati?
PostBox-ove možete pronaći na lako dostupnim i frekventnim lokacijama:
Kako preuzeti pošiljku s PostBox-a?
- Obavijest: Primit ćete obavijest preko Vibera ili SMS-a s linkom za odabir načina uručenja pošiljke.
- Odaberite PostBox: Odaberite opciju PostBox – paketomat kao način uručenja.
- Lokacija PostBox-a: Odaberite PostBox – paketomat na kojem želite preuzeti pošiljku.
- PIN za preuzimanje: Kad pošiljka stigne, primit ćete PIN kôd za preuzimanje.
- Preuzmite pošiljku: Na ekranu PostBox-a unesite PIN kôd, a ladica s vašom pošiljkom će se automatski otvoriti.
- Preuzimanje i zatvaranje: Preuzmite pošiljku i zatvorite ladicu.
Moram li osobno preuzeti pošiljku na PostBox-u?
Pošiljku ne morate preuzeti osobno. Dovoljno je podijeliti svoj PIN kôd s drugom osobom, koja može preuzeti pošiljku umjesto vas.
Rokovi za preuzimanje pošiljaka
Pošiljka može ostati u PostBoxu do 5 dana. Preuzimanje je moguće 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Ako pošiljku ne preuzmete unutar 5 dana, ista će biti vraćena pošiljatelju.
Koje su veličine pošiljaka koje se mogu preuzimati na PostBox-u?
PostBox-paketomati nude tri veličine ladica, ovisno o veličini vaše pošiljke:
- Ladica S – 150 x 400 x 500 mm
- Ladica M – 250 x 400 x 500 mm
- Ladica L – 450 x 400 x 500 mm
Reklamacije
Ako primijetite da je pošiljka oštećena ili nedostaje sadržaj, reklamaciju možete prijaviti unutar sat vremena od preuzimanja pošiljke preko obrasca na: https://www.brzaposta.ba/reklamacije/
Nakon prijave reklamacije, obvezni ste u najkraćem mogućem roku s pošiljkom doći u najbliži poštanski ured HP Mostar.